Aktualności
Obecnie zostało jedno wakatowe miejsce.
Zapraszamy do zgłaszania swoich kandydatur poprzez wypełnienie załączonego pisma i wysłanie go na adres e-mail Marszałka Uczelnianego Parlamentu Studentów:
marszalek_ups@wum.edu.pl
Kandydować może każda Studentka i Student posiadający status studenta WUM.
Zapraszamy do zgłaszania swoich kandydatur poprzez wypełnienie załączonego pisma i wysłanie go na adres e-mail Marszałka Uczelnianego Parlamentu Studentów:
marszalek_ups@wum.edu.pl
Kandydować może każda Studentka i Student posiadający status studenta WUM.
Drogie Studentki i drodzy Studenci!
Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu zbierania kandydatur na senatorów studenckich w roku akademickim 2025/2026.
Zapraszamy do zgłaszania swoich kandydatur poprzez wypełnienie załączonego pisma i wysłanie go na adres e-mail Zarządu Głównego Samorządu Studentów oraz Marszałka Uczelnianego Parlamentu Studentów:
* samorzad@wum.edu.pl
* marszalek_ups@wum.edu.pl
Kandydować może każda Studentka i Student posiadający status studenta WUM.
Po zamknięciu zbierania kandydatur, tj. o godzinie 16:00 w sobotę 20.09.2025r. kandydatury zostaną przedstawione członkom Uczelnianego Parlamentu Studentów, którzy spośród kandydatów wybiorą 8 studenckich członków Senatu WUM. Wyniki zostaną ogłoszone w Niedzielę 21.09.2025r.
Kandydatury zgłoszone po godzinie 16:00 dnia 20.09.2025r. nie będą brane pod uwagę.
Czym jest Senat Uczelni i jakie są jego zadania?
Senat jest organem kolegialnym uczelni.
Do najważniejszych kompetencji Senatu należy m.in.: uchwalanie Statutu Uczelni, planów i regulaminów studiów, zasad przyjęć na studia, uchwalanie strategii Uczelni i zatwierdzanie sprawozdania z jej realizacji, powoływanie i odwoływanie członków Rady Uczelni, opiniowanie kandydatów na Rektora, przeprowadzanie oceny funkcjonowania Uczelni, formułowanie rekomendacji dla Rady Uczelni i Rektora w zakresie wykonywanych przez nich zadań.
Ze studenckim pozdrowieniem,
Ignacy Sakiewicz
Marszałek Uczelnianego Parlamentu Studentów WUM
Z przyjemnością informujemy o rozpoczęciu zbierania kandydatur na senatorów studenckich w roku akademickim 2025/2026.
Zapraszamy do zgłaszania swoich kandydatur poprzez wypełnienie załączonego pisma i wysłanie go na adres e-mail Zarządu Głównego Samorządu Studentów oraz Marszałka Uczelnianego Parlamentu Studentów:
* samorzad@wum.edu.pl
* marszalek_ups@wum.edu.pl
Kandydować może każda Studentka i Student posiadający status studenta WUM.
Po zamknięciu zbierania kandydatur, tj. o godzinie 16:00 w sobotę 20.09.2025r. kandydatury zostaną przedstawione członkom Uczelnianego Parlamentu Studentów, którzy spośród kandydatów wybiorą 8 studenckich członków Senatu WUM. Wyniki zostaną ogłoszone w Niedzielę 21.09.2025r.
Kandydatury zgłoszone po godzinie 16:00 dnia 20.09.2025r. nie będą brane pod uwagę.
Czym jest Senat Uczelni i jakie są jego zadania?
Senat jest organem kolegialnym uczelni.
Do najważniejszych kompetencji Senatu należy m.in.: uchwalanie Statutu Uczelni, planów i regulaminów studiów, zasad przyjęć na studia, uchwalanie strategii Uczelni i zatwierdzanie sprawozdania z jej realizacji, powoływanie i odwoływanie członków Rady Uczelni, opiniowanie kandydatów na Rektora, przeprowadzanie oceny funkcjonowania Uczelni, formułowanie rekomendacji dla Rady Uczelni i Rektora w zakresie wykonywanych przez nich zadań.
Ze studenckim pozdrowieniem,
Ignacy Sakiewicz
Marszałek Uczelnianego Parlamentu Studentów WUM
Zachęcamy do zapoznania się z Komunikatem Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia w sprawie składania wniosków o miejsce w domu studenckim na rok akademicki 2025/2026!
Zapraszamy Was na XIII posiedzenie UPS, które odbędzie się 09.06.2025r. w poniedziałek o godzinie 17:00 w sali konferencyjnej w Klubie Medyka na ul. Oczki 1A.
Jako Uczelniany Parlament Studentów zapraszamy Was na XII posiedzenie UPS, które odbędzie się 28.05.2025r. w środę o godzinie 18:00 w sali konferencyjnej w Klubie Medyka na ul. Oczki 1A.
Studencka Komisja Wyborcza Samorządu Studentów WUM ogłasza wybory do Uczelnianego Parlamentu Studentów oraz Zarządów Samorządów Wydziałowych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Informujemy, że w dniu 23.01.2025r. o godzinie 20:30 on-line odbędzie się IX posiedzenie Uczelnianego Parlamentu Studentów WUM.
Informujemy, że w dniu 17.12.2024r. o godzinie 18:00 w sali konferencyjnej na 2 piętrze w Domu Medyka (ul. Oczki 1a) odbędzie się VIII posiedzenie Uczelnianego Parlamentu Studentów WUM.
Zgodnie z Regulaminem Samorządu Studentów WUM posiedzenia Parlamentu mają charakter otwarty.
Zapraszamy!
Zgodnie z Regulaminem Samorządu Studentów WUM posiedzenia Parlamentu mają charakter otwarty.
Zapraszamy!
Pragniemy poinformować, że w dniu dzisiejszym wśród grona nowo powołanych prorektorów znalazł się również Prorektor ds. Studenckich i Kształcenia. Stanowisko to w kadencji 2024-2028 będzie obejmował prof. dr hab. n. med. Marek Kuch.
Osoby ubiegające się o pokoje jedno- i dwuosobowe w Domach Studenta WUM proszone są o zapoznanie się z Regulaminami przyznawania pokojów jedno- i dwuosobowych, obwieszczonymi przez właściwe Rady Mieszkańców DS.